reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dusan Hrkel

Dusan Hrkel

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  2x

pracujem v marketingu, rád hrám hokej, mám rád dobré víno a jedlo Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Ako ma obabrali v "call centre" spoločnosti GTS Nextra

Dusan Hrkel

Ako ma obabrali v "call centre" spoločnosti GTS Nextra

Prednedávnom som rušil zmluvu o poskytovaní internetových služieb od spoločnosti GTS Nextra. Po dôkladnom preštudovaní zmluvy, som splnil všetky náležitosti z nej plynúce aby som bez problémov ukončil tento zmluvný vzťah...žiaľ, veci neprebiehajú tak ľahko ako som si myslel a mňa bude stáť  špás operátorky call centra nejakú tisícku.

  • 21. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 336x
  • 23
reklama
SkryťZatvoriť reklamu