reklama

Ako ma obabrali v "call centre" spoločnosti GTS Nextra

Prednedávnom som rušil zmluvu o poskytovaní internetových služieb od spoločnosti GTS Nextra. Po dôkladnom preštudovaní zmluvy, som splnil všetky náležitosti z nej plynúce aby som bez problémov ukončil tento zmluvný vzťah...žiaľ, veci neprebiehajú tak ľahko ako som si myslel a mňa bude stáť  špás operátorky call centra nejakú tisícku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Pekne poporiadku. Pred vyše dvoma rokmi som sa rozhodoval, ktorého providera si vyberiem na pripojenie do Internetu. Voľba padla na spoločnosť Nextra s.r.o. ( dnes už GTS Nextra) a produkt Nextra ADSL Mini. Providerom bola Nextra a poskytovatelom DSL sluzby ST ( dnes uz T-com ). Zmluvu som podpísal u licenčného partnera Nextry v Trnave, ktorá obsahovala dodatok - ďalšiu zmluve týkajúcu sa T-comu a služby DSL. Podpis zmluvy a všetky náležitosti sa realizovali pod hlavičkou "Nextry" a v jej mene.

Pripojenie fungovalo ako malo, až na na jednu dve výnimky, čo za dva roky nie je také zlé.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zmluva skončila, za dva roky sa stala pre mňa nevýhodnou. Logickým vyustením bol buď prechod na iný program, alebo zmena providera. Rozhodol som sa pre druhú možnosť.

Pre istotu, som si znovu zopár krát preštudoval podmienky týkajúce sa vypovedania zmluvy. Jediné obmedzenie z nej plynúce bola mesačná výpovedná lehota. Tú som dodržal ( odoslal som ju ešte v decembri ) a tešil sa že od februára budem naplno využívať nové služby od nového providera za lepší peniaz.

Nedalo mi to a pre istotu som volal začiatkom januára na Hot Line ( Call centrum ) či mám rušiť zmluvu aj u T-comu ( keďže DSLko som mal od nich ), alebo stačí, keď som poslal žiadosť na GTS Nextra. Jednoznačná odpoveď "NIE - stačí keď ste zaslali výpoveď zmluvy nám" ma ukľudnila.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dnes je polovica februára, ja využívam skvelé služby nového providera...ale na krku mám problém, s vypovedaním zmluvy u T-comu. Navyše mi T-com fakturuje mesačný paušál za využívanie služby, ktorú nevyužívam!!!Ako je to možné? Oni zabudli dať žiadosť do T-comu? Kde je problém, sakra?!!

Volám jednej spoločnosti, druhej spoločnosti čo je za problém. Na moje veľké počudovanie sa dozvedám nové - pre mňa veľmi prekvapujúce informácie. Hoci som vypovedal zmluvu so spoločnosťo GTS Nextra včas, riadne mám smolu, lebo mojou povinnosťou bolo vypovedať aj služby spojené s poskytovaním DSL služieb T-comu. Nech patrám, ako pátram, v zmluve sa o ničom takomto nepíše...a čo môj telfonát na zákaznícke stredisko? Odpoveď je jasná - nič. Rozhovory sa nenahrávajú a ide o tvrdenie proti tvrdeniu. Vďaka dobráckemu tvrdeniu slečny z call centra ma tento špás vyjde na nejakú tisícovku. Pre niekoho je to málo, pre iného veľa. Ide však a kvalitu poskytovaných služieb a dôveryhodnosť spoločnosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Moja rada a poučenie:

- vždy si zapíšte: deň, čas a meno pracovníka z call centra, s ktorýmrozprávate. Ak máte možnosť, upozornite ho a nahrajte si rozhovor.Viem, je to paranoidné, ale môže Vám to zachrániť Vaše peniaze

- radšej zavolajte priamo na centrálu spoločnosti a spýtajte sa čo chcete vedieť, lebo kvalita niektorých call centier je na ... ( minimálne dôveryhodnosť call centra GTS Nextra a nimi poskytovaných informácií je neistá )

- pozorne si prečítajte zmluvy a hľadajte tam aj to nemožné. Obávam sa však, keďže sú zmluvy vytvárané centrálne, že nebude možné vykonať v nich žiadnu zmenu. Preto radšej voľte iného partnera

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odkaz pre spoločnosť GTS Nextra:

ďakujem, za Vami poskytnuté služby po dobu 2 rokov a sľubujem Vám, že tak ako som doteraz známym Vašu spoločnosť odporúčal, odteraz tak nespravím a už vonkoncom nehrozí, že by som sa niekedy v budúcnosti stal znova Vašim zákazníkom.

Dusan Hrkel

Dusan Hrkel

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  2x

pracujem v marketingu, rád hrám hokej, mám rád dobré víno a jedlo Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu